Kreativitet i natten

Myslåt: Till min dotter - Kalle Moraues
Såhär går det om man är som jag och hellre vill pilla i photoshop än å sova vissa dar. Dubbelexponeringar är riktigt roligt och blir väldigt snyggt. 
 
Igår var det kulturnatta i Karlstad, en väldigt mysig kväll med härligt folk & föreställningar. Sen idag vaknade jag hos Malin. Vid 14 cyklade jag ut till Segerstad, det var riktigt mysigt och skönt att bara vara själv en stund på cykeln med bra musik i öronen. Behövs verkligen ibland. 
 
Vi såg på The danish girl på kvällen, och Alicia Vikander alltså.. WOW, absolut en av mina favoritskådespelare. Filmen var för övrigt jättebra med duktiga skådespelare & fin story. 
asivoL

äääälskar översta!!! puss&kram skumbanan from your number 1 fan <333

Svar: nämen tack min skumbanan<33333
Ebba Alström




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR