Bästa skoldagarna

Nikon D5100 + Nikkor 18-105mm
Bilderna har absolut inget å göra med blogginlägget eller varandra men de var lite fina tyckte jag så de fick vara där.

Sista "riktiga" skolveckan har kommit! Så nära sommarlovet nu. Idag började jag klockan halv ett och det var det bästa som hänt mig på länge. Eller när det handlar om skolan. Vi ska laga mat till niornas bal imorrn och då har vi halvdag med två timmars skola. Lite halvt bäst sådär. Börjar klockan ett imorgon också fast då går jag till klockan nio och ska ha servering. Jätteroligt ska det bli tycker jag, sen får jag se hur trött jag blir men. Jag ska nog klara mig.
 
Annars har jag varit ute och sprungit idag med två vänner från min gamla klass, blev mest prat men roligt ändå. :)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR