Sommarlov

Nikon D810 + Nikkor 24-70mm f/2.8
Halloj!
Nu är det sommarlov och jag har spenderat helgen i soffan och sängen ungefär för att sova och titta på film. Jag har blivit sjuk tyvärr så orkar inte röra på mig någonting :(
 
I fredags hade vi skolavslutning vilket var okej, men det kändes inte speciellt med sommarlov. Jag var på lots of love, festivalen, på kvällen men det var så kallt och inte roligt så var inte där så länge. Men det som var det bästa i fredags var att jag fick låna en kamera av min mentor från skolan! En Nikon D810 och ett 24-70mm objektiv, helt grymt bra utrustning. Så det blir mest foto med det i sommar, ser verkligen fram emot det!
 
Imorgon åker jag iväg till Lysvik på konfirmationsläger, jag är konfirmandledare för musikalkonfirmationen och det ska bli jätteroligt! Alltid lika kul med konfirmandläger. 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR