England

 
 
 
 
 
 
Nikon D5500 + Nikkor 35mm f/1.8 & Nikkor 50mm f/1.8
Igår flög jag och min familj från Rygge i Norge kl 18:55 och landade två timmar senare i Manchester, England - The 1975s ursprungsstad. Jag har längtat så länge efter den här resan, Storbritannien är nog mitt favoritland och jag har en dröm om att flytta hit någon dag. Jag är så förälskad i språket, folket och naturen som finns här. 
 
Idag har det varit väldigt varmt, kunde gå runt i kjol och linne största delen av dagen. Vi bor just nu hemma min pappas gamla gymnasieväns familj här i Manchester men ska resa vidare imorgon och se lite mer av England. Vi åkte till Peak District och gick runt där, en väldigt mysig litet samhälle. Senare åkte vi vidare med bilen och kollade runt lite. Det är väldigt fint landskap, ska fota det mer imorgon när vi åker vidare. 
 
På kvällen grillade vi och satt ute och åt middag. Det var en jättemysig kväll, vi pratade länge och kollade i gamla fotoalbum. Nu är jag väldigt trött och känner att jag verkligen behöver sova så jag säger godnatt!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR