Uppdatering: sommarlov!

Hej! Nu var det tag sen jag skrev här. Sommaren går fort och det är väldigt skönt med lov tycker jag. Att inte göra så mycket men samtidigt ha det väldigt mysigt. Under mitt sommarlov har jag bland annat varit med kusinerna i Värmskog, sovit över på en ö med vänner, grillat - massa, sovit länge, läst ut en väldigt spännande bok, fiskat, solat, badat, paddlat kajak, jobbat på hotellet, badat midnattsbad med bästa vän, fotat fotat fotat, sprungit, klättrat, hoppat, myst med Kvick, köpt en analog kamera, ätit frukost, lunch och middag på bryggan, målat, skrivit, spelat massa kort och massa yatzy, plockat otroligt mycket blåbär, blivit solbränd, ätit frukost i solen med en bok i handen, sett många solnedgångar och önskat att såhär kommer livet alltid vara.
Inte en jättefin bild men månen var desto finare sådär sent på kvälle när allt annat är mörkt och endast månen är vaken
Vi var och såg Electric Banana Band i Deje. Det var väldigt häftigt att se de som var som barndsomidoler för oss när vi var små, blev ganska starstruck!
 
I Värmskog har vi varit med kusinerna och haft det väldigt bra. Bland annat plockat mycket kantareller och hjortron
 
Pappa fyllde år och det firades med vänner, kusiner, familj, tårta och god mat
 
Vi paddlade ut till en ö och sov över i tält och fick sen en underbart vacker solnedgång. Härom dagen var i Malins stuga och åt middag, Petter plockade hallonstrån
 
 
Sommaren är så underbar och jag saknar redan en massa saker från den. Jag har också en massa saker att se fram emot. Nästa vecka åker vi upp till Härnösand där mammas bror och syster bor, sen ska jag på en ledarskapsutbildning i Stockholm vilket jag ser framemot, veckan efter åker vi till Norge, till Finse! Vi ska fira mammas andra bror som fyller 60 år. Vi ska också cykla bland bergen och vandra. Det ska bli väldigt roligt och jag hoppas på att ta många fina bilder! Sen kan det hända att jag åker ner till Skåne till kusinerna och hälsar på de i några dagar. Hoppas ni också har ett fint lov!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR