Valborg

 
 
 
 
 
 
 
Nikon D5500 + Nikkor 35mm/f 1.8
Under helgen firade jag valborg först i stugan med familjen. Vi fikade lite bara så egentligen inget firande men jag var där fredag till lördag. Sen körde vi in till Karlstad och jag och min pojkvän Izak åkte hem till min bästa vän Malin och träffade några vänner.
 
Det blev en jättemysig kväll, vi gick och åt på en restaurang och pratade mycket tillsammans. Vi gick tyvärr inte på någon majbrasa, inget hade riktigt lust med det så det blir lite andra bilder idag. 
 
Imorgon har jag engelska nationella, skrivdelen och sen går jag till halv fem. Tisdagar är långa dagar men det är okej nu när jag har vant mig mer vid det, sen ska jag på spinning på eftermiddagen! Alltid superjobbigt men väldigt roligt och speciellt efteråt :))
 
Idag är det bara två dagar kvar och sen sitter jag i England vid den här tiden! Min familj ska åka till Manchester och bila runt lite i England i några dagar. Längtar verkligen, det är så vackra landskap där!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR